Mobilny Urzędnik. Skorzystaj z nowej usługi

Urzędnik dostarczy bezpośrednio do domu wszystkie potrzebne druki wniosków, pomoże w ich wypełnieniu oraz przyjmie je i zarejestruje w urzędzie.

Zgłoszenia można dokonać:
– telefonicznie – 94-3579-200 w godzinach 8.00 – 12.00.
– wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: mobilnyurzednik@bialogard.info

Szczegóły, regulamin, katalog usług w LINKU 

Projekt „Mobilny Urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach.” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Działanie: 4.3 Współpraca ponadnarodowa.

 

Źródło.: UM Białogard



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *