Nabór na stanowisko urzędnicze. Zobacz wymagania!

Burmistrz Karlina ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji i rozwoju gminy w Urzędzie Miejskim w Karlinie.

 

 

I. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze:

Nazwa stanowiska pracy: do spraw inwestycji i rozwoju gminy,

II. Nazwa i adres jednostki przeprowadzającej nabór:

Urząd Miejski w Karlinie ul. Plac Jana Pawła II 6, 78 – 230 Karlino

III. Wymagania niezbędne:

Pracownikiem samorządowym może być osoba, która:

  1. posiada obywatelstwo polskie,
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. posiada wykształcenie wyższe umożliwiające wykonywanie zadań na wyżej wymienionym stanowisku,
  4. posiada kwalifikacje zawodowe tj. co najmniej roczny staż pracy na stanowiskach związanych z inwestycjami, budownictwem lub planowaniem przestrzennym,
  5. nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
  7. cieszy się nieposzlakowaną opinią.

Wymagania dodatkowe:

  1. posiadanie znajomości przepisów prawa związanych z tematyką na stanowisku pracy m.in.: ustawy o drogach publicznych, prawa budowlanego, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeksu postępowania administracyjnego i przepisów wykonawczych do tych ustaw,
  2. zdecydowanie, samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu,
  3. odporność na stres, komunikatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność i odpowiedzialność,
  4. mile widziane prawo jazdy kat. B,
  5. znajomość terenu gminy Karlino,
  6. zachowanie życzliwości w kontaktach z obywatelami, przełożonymi i współpracownikami, umiejętność pracy w zespole.

IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych i remontowych w zakresie przygotowania, nadzoru nad ich realizacją oraz rozliczenia finansowego,
  2. przygotowanie umów z Wykonawcami oraz nadzór nad ich terminową realizacją,
  3. pisanie, przygotowywanie wniosków do konkursów oraz pozyskiwanie środków pozabudżetowych i unijnych na realizacje inwestycji w Gminie,
  4. współdziałanie z organami nadzoru budowlanego w zakresie ustawy Prawo budowlane,
  5. przygotowanie merytoryczne i prowadzenie postepowań o udzielanie zamówień publicznych w zakresie stanowiska,
  6. opracowanie merytoryczne Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z opisem przedmiotu zamówienia,
  7. prowadzenie i nadzorowanie spraw dot. obiektów i urządzeń komunalnych, wodno-kanalizacyjnych, energetyki cieplnej, gazownictwa, telekomunikacji oraz dróg i oświetlenia drogowego,
  8. dokumentowanie zamówień publicznych,
  9. współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi UM w Karlinie,
  10. rozliczanie powierzonych zadań oraz opracowywanie sprawozdań,
  11. prowadzenie bieżącej korespondencji.

V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Karlinie, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest wyższy niż 6%.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca w siedzibie Urzędu Miejskiego w Karlinie. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca wymagająca wyjścia lub wyjazdu w teren.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
  2. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  5. kserokopie dokumentów potwierdzających: wykształcenie, doświadczenie zawodowe (staż pracy), posiadanie dodatkowych kwalifikacji np. uprawnienia do kierowania pojazdami.

VII. Termin, sposób i miejsce składania ofert:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie 29 maja 2024 r. w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Karlinie (pok. Nr 1) do godz. 15:00 lub przesłać na adres Urzędu: Urząd Miejski w Karlinie, Pl. Jana Pawła II 6, 78 – 230 Karlino.

Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie i opisaną ,,Nabór na stanowisko ds. inwestycji i rozwoju gminy.

Szczegółowe informacje w załączniku.

 

 

 

Foto: Archiwum



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *